Spelpaleis Amersfoort

kom spelen

100ste spel van Spelpaleis Amersfoort

Afgelopen vrijdag heeft het Spelpaleis Amersfoort zijn honderdste spel gespeeld! Het was Carcassonne. Maar wat waren de andere 99 spelen? 53 spelen hebben we, tot nu toe, maar één keer gespeeld.


Zestien spelen mogen zich scharen in het selecte groepje spelen dat meer dan één keer op tafel is gekomen. De NK 2012 spelen zijn natuurlijk van de partij met op nummer 1: De Eerste Vonken.


Als ik uit deze stapel drie spelen zou mogen kiezen om morgen te spelen dan zou ik kiezen voor: Lancaster, Ingenious en Rattus.

Welke drie zou jij kiezen?

Enkel berichtnavigatie

7 gedachten over “100ste spel van Spelpaleis Amersfoort

  1. Voor mij Notre Dame, voor wie durft. Ra en Pret a Porter.

    Groetjes, Marleen

  2. Rob op schreef:

    Tja, dan ga ik maar voor wat klassieken: Steam, Puerto Rico en Stenen Tijdperk. Maar dat wordt niet morgen … wie weet overmorgen 🙂

  3. Voor mij Puerto Rico, Steam en Lancaster

  4. Michiel op schreef:

    De spellen van de speldag staan er lang niet allemaal. Tellen die niet mee? Toen heb ik de beste spellen gespeeld: Age of Steam, Steam over Holland en Eufraat en Tigris.

  5. Peter heeft inderdaad alleen de spellen van de spelavonden meegenomen in de telling. Jammer dat je er vrijdag niet was, toen speelden we ook een Wallace, nl. automobile

  6. Denise op schreef:

    Mijn top drie:
    – Lancaster (zelf niet bij spelletjesavond gespeeld, maar wel een top spel)
    – Argicola
    – Through the desert

  7. Ron op schreef:

    Beter laat dan nooit:
    1 Robo Rally
    2 Dungeon Petz
    3 Lancaster

Geef een reactie

