Spelpaleis Amersfoort

kom spelen

Vakantierust of juist drukte, Spelavond 26 juni

DSC01777Een lekker temperatuurtje was het vrijdagavond en dat was maar goed ook. Een viertal nieuwe spelfanaten kwamen vandaag spelen. En waar ik eerst nog rustig opmerk dat de vakantierust al wat is begonnen, stroomt het Spelpaleis boordevol. De extra tafel die buiten gebruikt kon worden was daarom wel heel prettig. Ik begon met Kingdom Builder, waarna Genius, Beasty Bar en Dixit volgden. Verder kwamen er Race for the Galaxy en Roll for the Galaxy, Die Staufer, Kemet, Ra; The Dice Game, Torres, Guildhall. Een respectabele rij, waarvan Kemet, het nieuwe spel van Daan gretig aftrek vond. De strijd in Egypte duurde de hele avond, maar viel voor zover ik hoorde goed in de smaak. Roll for the Galaxy heb ik helaas nog niet kunnen doen. Ik was er op Essen al nieuwsgierig naar, maar daar was het niet te krijgen. Hopelijk komt die nog een keer mee. Ik hoop dat de nieuwe mensen zich prima vermaakt hebben en we ze binnenkort nogmaals kunnen begroeten. Zo’n avond vol nieuwe spellen is soms best veel.

DSC01776

Enkel berichtnavigatie

Geef een reactie

